کد خبر 652686
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

دبیرکل حزب مردم گفت: ما برای سال آینده (96) مقابل حسن روحانی کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت.

به گزارش مشرق،‌ حزب مردم در آخرین جلسه شورای مرکزی خود تصمیم گرفته است که برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا داشته باشد.

امرالله شیخیانی دبیر کل حزب مردم در همین رابطه گفت: ما برای سال آینده (96) مقابل حسن روحانی کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت.

به گفته وی بیشترین مصایب این دولت، مدیریت. مدیران و انتصابات بوده و است دکه ناصواب وناثواب صورت گرفته و کماکان ادامه دارد.

شیخیانی تاکید دارد که روحانی بیشتر یک عنصر تبلیغاتی است نه یک رییس جمهور واقعی چرا که  بیشتر شعار می‌دهد و کمتر به واقعیات عمل می‌کند.

دبیرکل حزب مردم با بیان اینکه روحانی به خواستگاه جامعه توجه ندارد، گفت: شاکله دولت، کابینه و مجموعه قوه مجریه،‌ اکثریت و بیشتر«بده بستانی،‌ تبانی‌گری،‌ معاملاتی، رابطه‌ای و امثالهم است.

به اعتقاد وی یک دوره ای بودن روحانی هیچگونه مشکلی به وجود نمی‌آورد که قبلا هم رییس جمهور یک دوره‌ای داشته‌ایم؛ روحانی با این عملکرد و اوضاع، استحقاق و شرایط رییس جمهوری کشور را ندارد.

شیخیانی با بیان اینکه غبن فاحش است که روحانی، مجددا رییس جمهور ایران شود، تصریح کرد: اکثریت حامیان وی، فقط،و فقط به خاطر آمال و خواست خودشان، در صحنه هستند نه به خاطر منافع ملی،امنیت ارضی و ایران جاودان.

دبیرکل حزب مردم با بیان اینکه برای مناظره با روحانی اعلام آمادگی می‌کنم، اظهار داشت: مردم قضاوت کنند و مطلع شوند که دچار، چه مصایبی هستند، زیرا بنده حجت را بر این دولت و رییس جمهور تمام کرده‌ام و راهی غیر از افشاگری دینی تکلیفی نمانده است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • vahid ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    حرفات که قشنگن ببینیم در عمل چه میکنی
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    مردم هم این را می خواهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس